Replay

Tjoho! nu sitter jag hemma, idag har jag varit med elina. vi har typ färgat mitt hår igen(; sen har vi bara chillat.
Nu sitter jag och fickar med mormor morfar, imorgon slutar jag två så jag och fanny ska till fria och vara med elina och linus. i fredags gjorde jag inte fysik provet så kommer säker få göra det imorgon så nu måste jag träna lite till provet sen ska jag nog gå och lägga mig. i går kväll vart det lite sent också tänkte jag att jag kan ju ändå sova länge imorgon men sen så imorse så ringer kicki och frågar om jag är klart, jag ba shiit jag har ju tränig så jag fick ingen sovmorgon. Så nu ska jag gå och lägga mig ganska tidigt(;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0