Superman

Tjoho! var så less på min gamla blogg så jag tog bort den och gjorde en ny helt enkelt.
nu sitter jag hos Emil och spelar GH. Och snart kommer Linus tillbak, han har varit hemma och käkat middag.
ikväll ska vi vara hemma härs hos emil då sen ska jag nog till stan, igentligen måste jag hem och städa mitt rum men det får bli en annan gång. Idag på skolan har det inte hänt nånting specielt antar jag. idag för typ första gången så är jag inte med Elina..OTROLIGT, haha jaja nu ska jag fortsätta busa lite med dom andra! ha det bra.
btw, fan vad jag längtar till torsdag! (:




Kommentarer
Postat av: Jenny

haha tack(:

2009-11-12 @ 15:18:37
URL: http://justbyjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0