jappppp.

sitter hemma hos my, kom nyss typ från lule, var dära med my emil jon och ida. köpte lite dricka och käka på max och var också in på biltema och jula. nu ska vi typ duscha och fixa lite sen åker vi till emil igen. jag my emil och ante sov ju i stugan på boberget inatt men det vart inte mycket att sova, körde typ skoter och surra hela natten. sen då vid 5-6 på morgonen så for ut och skulle göra skoter med emil skoter och hans magnipull har gott sönder så man måste dra igång den på variatorn, och jag hade nödstopen fast i jackan och så råka jag göra nått så att den for ut och skoterns stanna och vi försökte få igång den typ 2 timmar men sen kom emil och han var inte så jätte glad(a) men allt löste sig tillslut, jag och my är inte så lyckade precis... haha jo men ikväll blir det att dricka med massa folk ska ju fira fille så det blir kul!
kanske kan skriva ett inlägg lite senare ikväll, puss:)





ni spelar ett spel där jag inte kan regeln i.



Kommentarer
Postat av: Emil

hahah jag var verken sur eller glad för jag var neutrall och kände ni hade ju försökt start den men de gick inte så bra men allt löser sej godnatt:D

2010-04-11 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0