kl är typ halv 3 nu,

jag och ante har inte somnat ännu, emil drog hem typ för nån timme sen, han var tvungen att fara hem för att han skulle vara barnvakt ganska tidigt imorgon så han kunde inte sova hära. vette fan om jag och ante ens ska sova vi kanske far en sväng med skojtern elr nå, nu har vi typ bara sutti å planera om i veckan om i sommar typ:)
asså gud vad man längtar till sommarn! blir snart tokig! å sen grekland med my osv. jaja nu vet jag fan inte jag funderar fan på gå å lägga mig är ganska trött. men vette fan om jag kan somna för jag är så jävla röksugen, men har inga jävla cigg, slår fan ner ante snart ! jag är arg.. men hoppas emil väcker mig imorgon med cigg, då lover jag dig emil att jag ska aldrig mer vara sur på dig!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0