skola skola skola..

nu sitter jag på skolan, haft ganska nyss lunch och nu har sitter jag på lektion och har so/no tyyp.
jag slutar typ vid 2 sen då åker jag in till stan och går till sanden och hälsar på och plockar ur min grejer från mitt gammla skåp. öh sen idag ska jag vara med sara tror jag fast hon är ganska jävla sjuk, stackars liten;(
man vet aldrig kanske sover i skogså i natt men jag vet inte än. men lite skönt äre iallafall för imorgon börjar jag inte förens halv 10 och slutar kl 1 så det blir bra sen då imorgon ska jag vara med my och fixa oss sen då drar vi till pite:D skit kul ska det bli!   
nä nu skanske jag borde fortsätta jobba!;D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0