fattar fan inte hur du tänker,

Jo hejhej! jag har inte bloggat på jätte länge nu men under lovet har jag inte haft mykt tid till de.

men ska väl börja skriva igen, Just nu sitter jag hemma och jag har tråkigt för att jag inte får vara ute eftersom
det är skola så måste jag typ vara hemma i kväll..i natt sov jag hos sara vi typ hyrde en film och köpte godis men filmen var dålig och vi var trötta typ;b menmen..jojo imorse så kom fredde th och korven te sara då vi typ vakna ;O jaja sen drog vi te marklund och satt vid datorn osv medans typ andre och tobbe var ute i garage och gjorde nå, jag sara och fredde satt bara inne sen kom rickard. sen har jag väl inte gjort så mykt i dag..jag är typ trött men jag kan inte sova heller ;o så nu ska jag bara kolla på tv och smsa hela natten elr inte vet jag ..





jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0