cha!

Nu har jag kommit hem precis, jag och emil har varit och badat i djuptjärn och käkat middag i skogså. vi sov i björns inatt vakna typ vid halv 12 sen då for jag emil och mamma och fikade, mysigt!

fredags: for jag my emil och alexander till skogså, vi låg och steekte käka god mat och badade och basta osv, jätte mysigt!

Igår: vi kom hem från skogså, for till björns skolan spelade brännboll var med ante och nisse också ! sen käka vi grillat och for in till stan och käkade mjukglass å cyklade runt lite över allt !

nu sitter jag och käkar glass och surrar med mami, ska snart gå och lägga mig , skola imorrn!(a)








haha snygga bilder, man vafan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0