happyface!

skolaavslutningsklänning cheek!
skolavslutnings skor cheek!
sommar kläder från H&M cheek!




åh nu är jag glad, många av kläderna från h&M har kommit i dag och min skolavslutnings klänning kommer om 2-3 dagar! och skorna vet jag it riktigt när dom kommer men iallafall:)

idag: har jag varit i skolan, sov hos emil inatt btw, jaja sen efter skolan for jag in till stan var ett tag med lina emma och matte! sen då mötte vi emil i tunneln var på stan med han ett tag men han for vidare till skogså, sen då kom sara och vi gick upp till ungdomsmottagningen, satt och vänta i typ 1 timma innan det var min tur-.-
jaja sen for jag och sara hem hit till björns och har surrat osv. och träffade andre på vägen från ica också !
trevligt trevligt..
har precis duschat och nu ska jag sätta mig vid tvn ett tag! puss♥
nu längatar man bara till Grekland med bäst my!;)


old pic. jag och elina typ i vintras nån gång! miss you bby♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0