tråkk.





Jag
Är singel? - nej
Svär ofta? - haha eh aa
Sjunger i duschen? - nä
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - varför it
Skrattar åt dina egna skämt? - japp
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - säkert

Har du:

piercingar? - jiies
Syskon? - jo,
Jobb? -  nä, skola?
För många vänner? - nej det trot jag it
Rymt hemifrån? - mhm
Färgat håret? - ja,
Bra självförtroende? - men typ inte
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja
Varit kär? - ja
Somnat i skolan? -  japp
brutit ett ben? -  nej

Vem:

Slog du senast? - emil typ;)
Vem pratade du i telefon med senast? - sara lantz
Tycker du om? - tyyp allt
Älskar du? - emil ofc
Skulle du kunna göra allt för? - min bästa vän
Var du med senast av det motsatta könet? - nyss
Kan du lita på mest? - sara lantz
Vet mest om dig? - fanny hansson sara lantz säker nån fler
Sov du tillsammans med senast? - emil

Har du:
Någon som förstår dig?
- ja
Någon som du saknar? - ja
Någon som du hatar? - jo
Vem kramade dig senast? - emil
Vem pussade dig senast? -  emil
Vem ringde dig senast? -  sara
Vem ringde du senast? - sara
Vem smsade du senast? - emil
Vem smsade dig senast? -  emil
Vem var hemma hos dig senast? - my :)
Vem var du hemma hos senast? - sara
Har du några kärleksproblem? - nja det vet jag it
Har du pratat med någon idag? - ja vad jag vet?
Har du gråtit idag? - ja för att jag it fick som jag ville..
Har du skrattat idag? - ja ;)

Gillar du någon nu? ja
Gillar du att vara singel? njaa ibland i bland inte
Gillar någon dig? aa
har du haft sex med hon/han du gillar nu? ja
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar? nja det vet jag it
Har du någon kille/tjej på G just nu? alltid
Är avstånd ett problem ? ne?
Är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg? nja så där
Måste han/hon ha samma intressen? nej
Kommer du alltid att vara singel ? nej
Har du bra självförtroende ? typ it





ÄRLIGHET:

Hur många har du varit riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? venne
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - ja som fan
Har du svårt för att bli kär? - njaae it vet jag
Är du singel? - nej
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN:


Hånglat med nån riktigt ful: haha aa:)
Gjort något riktigt dumt? japp
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Varit nykter på nyårsafton? ja när man var liten å så..
Åkt ambulans? faktist!
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? ja
Fått din mamma att gråta? ja.
Slagit ner någon? nja räknas emil?;);););) och sara då så klart!
Skämts över dina föräldrar? nej varför ska man göra de ?
Skämts över dig själv? ja typ dagen efter ..
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nej men vissa tror ju tydligen de så vafan
Dricker du? ja
Vilka kläder sover du i? olika
Vad hatar du verkligen? dom som snackar skit och ljuger
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nej
Är du ensam nu? - ja
Vill du gifta dig?- venne
Vill du ha barn? - ja det tror jag väl


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng?
emil
Såg dig gråta? emil        
Fick dig att gråta? mamma men det var för att jag inte fick som jag ville och sen fick jag de så det lönar sig att gråta lite höhö:)
Du delade en cigg med? men delar it en cider eller?
Du gick på bio med & vad såg ni? komer fan it ihåg;0 fan länge sen jag såg bio(x
Skällde på dig? - rickard typ;0

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - ja
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja
saknat någon? mhm för mycket tror jag..





haha ja man har lite tråkigt ibland ! ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0