Trååååk


Vad är det första du tänker på när du vaknar? Ja jag vet inte typ att jag inte vill kliva upp?
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? haha jao;-)
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Nja de vet jag inte
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? japp
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? ja
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Sikkert
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? Inte vad jag kommer på, eller va?;p
Vem är den största idioten du känner? De finns så många
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Hej?
Hatar du någon just nu? Näfan
Vem tog senast på din rumpa? Sara Lantz
Har du syskon som är äldre än 21? nej
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Jag gick in i nånting tror jag
Saknar du någon just nu? ja
Är du längre än de flesta i din ålder? Njaa
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Haha jag hade skratta
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Har redan två
Känner du någon som är oskuld? ja
När gapskrattade du senast? I natt..
Brukar du tänka innan du talar? ibland
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Jaa självklart!
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Jo
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Jo om jag hade velat så hade jag kunnat berätta.
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Ja, nä eller va? Vadå bry sig om?
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? nej?
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? haha nej
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Beror på vem eller vad
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Ja
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? kanske
Pratar du ofta? ja
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? hemma
Vad är det bästa som hände dig idag? Öh, typ har sovit haha;p
Vem har du umgåtts med idag? ;)
Är du en elak person? nej inte de direkt elak.
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? Jag vet inte, kanske en utlandsresa
Vad du på just nu? Inget
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Säkert nån
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? springa?
Är du lycklig? ja de är jag väl
Vem skrek du senast på och varför? mamma
När grät du senast? Lördags
Vem kramade du senast? Sara kanske?
Är du rädd för mörker? Njaa
Vad drack du senast? Saft
Tror du att två ex kan vara vänner? ja
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja
Sover du med dörren öppen eller stängd? Både
Skulle du vilja vara berömd? Varför inte lixom?
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Jag vet inte typ 7200000000000000kr kanske?
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? ja eller jag vet inte?
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? Två


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0